8.00 – 8.50 - Schodzenie się dzieci. Rozmowy z rodzicami i dziećmi. Zabawy w kącikach zainteresowań Praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensacyjnym i wychowawczym. Zajęcia wspomagające prowadzone przez nauczyciela. Czynności porządkowo-gospodarcze, |
8.50 – 9.05 - Ćwiczenia poranne. |
9.05 – 9.15 - Zabiegi higieniczne ,przygotowanie do śniadania, pełnienie dziecięcych dyżurów, pomoc w nakrywaniu do stołu |
9.15 – 9.30 - Śniadanie ,czynności samoobsługowe, mycie zębów |
9.30 -10.30- Zajęcia dydaktyczne (obecnie nie określa się dokładnie ram czasowych, gdyż nie chodzi o czas, ale o aktywność dziecka-jego zmęczenie) |
10.30 – 11.30 - Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery, wycieczki |
11.30 – 12.00 – Drugie śniadanko, kwadrans na bajkę |
12.00 – 13.00 - rozwijanie zainteresowań i zdolności dzieci, Zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy na powietrzu
|