Rekrutacja – Szkoła Podstawowa

Proces rekrutacji

Rekrutacja do klasy pierwszej szkoły podstawowejna rok szkolny 2024/2025 rozpoczyna się 19.02.2024 r.

Prosimy o zapoznanie się z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew, harmonogramem rekrutacji oraz kryteriami przyjmowania dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły.

Dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły Rodzice składają zgłoszenie do szkoły.

Komplet dokumentów podpisany przez oboje rodziców/prawnych opiekunów należy złożyć w sekretariacie szkoły

od 19.02.2024 do 15.03.2024 do godziny 12.00.

Czynności związane z naborem do szkoły podstawowej

Szczegółowy harmonogram wraz z datami podano w zarządzeniu Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew

1. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu.

2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkołyi dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

4. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

Kontakt w sprawach rekrutacji

20170216_084555
Obsługa sekretariatu
Aleksandra Szychowiak
Romana Garcon sekretariat_compressed
Obsługa sekretariatu
Romana Żarnowska
[contact-form-7 id=”1018″]