Proces rekrutacji
Rekrutacja do przedszkola na rok szkolny 2022/2023 odbywa się w wersji elektronicznej, rozpoczyna się 14.02.2022 roku
Link do rekrutacji: http://www. gminapleszew.przedszkola. vnabor.pl/
Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew wraz z harmonogramem oraz zasady rekrutacji zamieszczono poniżej.
Wniosek dla dzieci, które są zapisywane do przedszkola po raz pierwszy, wypełnia się w wersji elektronicznej, a następnie wydrukowany składa się w sekretariacie szkoły ul. Bolesława Krzywoustego 4, Pleszew zgodnie z harmonogramem.
Czynności związane z naborem do przedszkola
Szczegółowy harmonogram wraz z datami podano w dokumencie "Harmonogram rekrutacji"
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu.
2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
4. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Kontakt w sprawach rekrutacji

