Proces rekrutacji
Składanie deklaracji o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku szkolnym 2023/2024
od 13.02.2023 do 20.02.2023r w wersji papierowej.
Rekrutacja do przedszkola na rok szkolny 2023/2024 odbywa się w wersji elektronicznej
od 27.02.2023 roku
Link do rekrutacji: http://www. gminapleszew.przedszkola. vnabor.pl/
Po rejestracji elektronicznej wniosek należy wydrukować i podpisany przez oboje rodziców złożyć w sekretariacie szkoły ul. Bolesława Krzywoustego 4 w Pleszewie w godzinach od 7.30 do 15.20 lub w Publicznym Przedszkolu w Dobrej Nadziei w godzinach od 8.00 do 13.00.
Proszę o zapoznanie się z Zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew, szczegółowym harmonogramem postępowania rekrutacyjnego oraz kryteriami rekrutacji zamieszczonymi poniżej.
Czynności związane z naborem do przedszkola
Szczegółowy harmonogram wraz z datami podano w dokumencie "Harmonogram rekrutacji"
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu.
2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
4. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Kontakt w sprawach rekrutacji


[contact-form-7 id=”1018″]