Proces rekrutacji
Rekrutacja do klasy pierwszej szkoły podstawowejna rok szkolny 2024/2025 rozpoczyna się 19.02.2024 r.
Prosimy o zapoznanie się z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew, harmonogramem rekrutacji oraz kryteriami przyjmowania dzieci zamieszkałych poza obwodem szkoły.
Dla dzieci zamieszkałych w obwodzie szkoły Rodzice składają zgłoszenie do szkoły.
Komplet dokumentów podpisany przez oboje rodziców/prawnych opiekunów należy złożyć w sekretariacie szkoły
od 19.02.2024 do 15.03.2024 do godziny 12.00.
Czynności związane z naborem do szkoły podstawowej
Szczegółowy harmonogram wraz z datami podano w zarządzeniu Burmistrza Miasta i Gminy Pleszew
1. Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu.
2. Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkołyi dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
3. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
4. Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.
5. Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.